Минулого тижня Facebook представила фінансовий звіт за перший квартал 2021 року. Виручка соцмережі дорівнювала $ 26,17 млрд, що на 48% більше, ніж за аналогічний період роком раніше, а прибуток – $ 9,5 млрд, або плюс 94%. Таке зростання переважно пов’язаний з 30% -ним збільшенням середньої вартості реклами і 12% -вим зростанням кількості показаних рекламних банерів.
Над усіма цими успіхами нависла відома функція приватності Apple, через яку може постраждати якість націлювання оголошень на платформі, а значить, і рекламні доходи Facebook.
Щомісячна аудиторія соцмережі на перший квартал склала понад 2,85 млрд осіб. На кожному з них компанія в середньому заробила $ 9,27, або $ 3,09 за один місяць. Найбільше їй приносять користувачі з США і Канади – $ 48,03 ($ 16,01 в місяць), один європеєць дає $ 15,49 ($ 5,16), в азіатському регіоні Facebook отримує з одного користувача $ 3,94 ($ 1,31), в іншому світі – $ 2,64 ($ 0,88). Цифри трохи нижче ніж в попередньому, різдвяному кварталі, однак вище в порівнянні з торішніми показниками.
Річний дохід Facebook з користувача стабільно росте. За даними Statista, якщо в 2011 році середній користувач приносив компанії $ 5, то до 2019-го ця цифра зросла до $ 29,25 і до $ 32,03 – в 2020-м.