Spotify запустив нову кампанію, яка має зробити ваш досвід аудіо стрімінгу ще більш індивідуальним. Ініціатива “Мій Spotify” показуватиме користувачам банери на головній сторінці та персоналізовані повідомлення у додатку з інформацією про їхні музичні звички, а також посилання на мікси, які, ймовірно, їм сподобаються на основі цих звичок.
У прикладі, наведеному вище, Spotify представив користувачу банер з посиланням на мікс Doja Cat, оскільки той прослухав треки реперки 58 разів за останній місяць. В іншому прикладі, сервіс показав банер з посиланням на DJ мікс “Go Gina”, демонструючи, як повідомлення можуть бути персоналізованими для кожного слухача.
Банери або повідомлення “Мій Spotify” також можуть посилати користувачів до розділу “Made For You”, де можна знайти персоналізовані плейлисти, подкасти, функції та рекомендації на основі їхньої активності в додатку. Таким чином, Spotify знаходить нові способи представляти користувачам дані про їхні музичні звички протягом року, поза межами традиційного “Wrapped”.
Функція “Мій Spotify” спочатку з’явиться у США, Канаді, Великобританії, Ірландії, Австралії та Новій Зеландії протягом наступних кількох тижнів. Ще не зрозуміло, чи зможуть користувачі ділитися своїми повідомленнями та банерами “Мій Spotify” у соціальних мережах, та чи стане ця функція доступною для всіх користувачів у майбутньому.
Ця нова ініціатива від Spotify є спробою зробити користувацький досвід ще більш інтерактивним і персоналізованим, пропонуючи музику, яка дійсно відповідає їхнім уподобанням.