Spotify вирішив зробити великий крок у відеоконтенті. З 2 січня 2025 року компанія почне виплачувати кріейторам відео безпосередньо залежно від того, наскільки активно з їхнім контентом взаємодіють платні підписники. Крім того, автоматичні рекламні перерви будуть вимкнені для користувачів з платними підписками, щоб стимулювати ще більше переглядів відео.
Ці зміни торкнуться США, Великої Британії, Австралії та Канади. Система виплат буде покладена на взаємодію з контентом, що робить Spotify ще більш схожим на YouTube, який також активно працює з подкастами та виплачує своїм кріейторам мільярди доларів щорічно у вигляді доходів від реклами. Генеральний директор Spotify, Даніель Ек, заявив під час події для кріейторів у Лос-Анджелесі, що компанія здатна забезпечити “досвід, який перевершує будь-яку іншу платформу”.
З моменту запуску відеоподкастів у 2022 році, попит на цей формат різко зріс. Кількість відеокріейторів на платформі подвоювалася щороку. Наразі на Spotify налічується понад 300,000 відеоподкастів, що на 50,000 більше, ніж у червні 2024 року. Споживання відеоконтенту росте значно швидше, ніж аудіоконтенту, що свідчить про величезний потенціал відео на платформі.
Кріейтори зможуть перевіряти свої доходи через спеціальний розділ “Spotify for Creators”, який також надасть інструменти для відстеження аналітики та можливість завантажувати короткі вертикальні відео.
Наразі невідомо, скільки саме буде платити Spotify своїм відеокріейторам. Компанія не розкриває подробиць щодо формули розрахунку виплат, однак представник Spotify, Грей Мансфорд, зазначив, що кріейтори зможуть побачити розподіл виплат у розділі “Spotify for Creators”.
Спільно з генеральним президентом Spotify, Густавом Седерштремом, компанія зазначила, що виплати будуть залежати від кількості переглядів і будуть конкурентоспроможними щодо інших платформ. За словами Седерштрема, “якщо це не буде конкурентоспроможно, то це не має сенсу для кріейторів”.