Популярний сервіс для стрімінгу музики Spotify, у прес-службі якого до цього повідомили, що покидають російський ринок, перестав постачати послуги 2.1 мільйону російських користувачів. Інформацію про це оприлюднили у Spotify, в рамках квартального звіту за перший квартал цього року.
У компанії підкреслили, що протягом звітного періоду їй вдалося наростити преміум-користувацьку базу на 15 відсотків – тепер платною підпискою користуються 182 мільйони користувачів. Що цікаво, це відбулося, незважаючи на припинення роботи на російському ринку – на ньому в березні припинили постачати послуги 1.5 мільйона користувачів, а за цей місяць – ще 600 тисяч користувачів.
Варто зазначити, що загалом сервіс кожен місяць використовують 422 мільйони користувачів – на 19 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року. В цілому користувачів, що використовують безкоштовну версію, яка має рекламу та різні обмеження, налічується 252 мільйони.