Останнім часом особисті дані стали дорогоцінним ресурсом технологічної індустрії. Недавнє дослідження Consumer Reports та The Markup розкриває масштаби збору даних про користувачів у Meta.
Виявлено, що 186 892 компанії передали дані про групу лише 709 добровольців Meta. Кожного учасника в середньому відстежувало понад 2000 компаній, а деякі волонтери опинилися під прицілом навіть 7000 компаній.
Дослідження зосереджувалося на компаніях, які рекламуються на Facebook, використовуючи дані, які користувачі передають через Ad Manager. Consumer Reports отримало дані від понад 700 користувачів, аналізуючи їхні дані з червня по вересень 2023 року.
Виявлено, що 96% даних волонтерів було передано через LiveRamp, брокера даних. Проблема прозорості стає ще більш актуальною, оскільки лише 34% компаній, що збирали дані, надали посилання на свої вебсайти.
Consumer Reports вимагає від Meta стандартизувати та спростити доступ до даних для користувачів, наголошуючи на потребі чіткого визначення джерела збору даних. Зазначено, що інструмент завантаження даних на Facebook є “неадекватним”. Представник Meta поки не відповів на запитання щодо коментарів.