В офіційному блозі PlayStation вийшло інтерв’ю з керівником маркетингового відділу Sony Interactive Entertainment Еріком Лемпелом (Eric Lempel), який пролив світло на деякі подробиці про консолі наступного покоління. Крім цього, він поділився деякими деталями з приводу розробки PlayStation 5.
Ерік розповів, чому треба було так багато часу, щоб представити перші ігри для PS5. За його словами, вони хотіли переконатися, що домоглися прориву з PlayStation 5 і дочекатися слушного часу. Компанія поставила мету – виправдати очікування фанатів, а для це було важливо зберегти правильне поєднання контенту від партнерів і власних студій.
На питання про відмінності між версіями PS5 Лемпел відповів, ідея полягає в тому, що модель без дисковода уособлює зростання цифрового бізнесу за останні роки. За словами Еріка, більшість користувачів змінило спосіб взаємодії з продуктами Sony. В ході взаємодії зі споживачами з’явилося розуміння того, що є сегмент фанатів, який хоче перейти на цифрові технології.
Тому рішення про запуск консолі без приводу – це просто відповідь на цю потребу. Лемпел зазначає, що по суті бездискова версія, крім відсутності дисковода, не містить будь-яких відмінностей від моделі з приводом для фізичних носіїв.
З приводу ексклюзивів Ерік повідомив, що вони показали близько 13 ігор, ймовірно, він мав на увазі деякі проекти у статусі тимчасової ексклюзивності. Він зазначає велику кількість інді-розробників, з якими компанія буде співпрацювати найближчим часом.
Лемпел окремо відзначив ремейк Demon’s Souls, в який йому вже вдалося трохи пограти. Він підкреслює, що гра виглядає приголомшливо і фанати будуть дуже сильно здивовані. За його словами, це буде відмінний момент зануритися в гру для тих, хто в неї не грав раніше.