Компанія Snap не новачок в обладнанні, оскільки за ці роки випустила кілька версій своїх «розумних» окулярів Spectacles. Наступний крок компанії — окуляри з вбудованими дисплеями, що підтримують ефекти доповненої реальності.
Окуляри доповненої реальності будуть націлені на розробників, а не на споживчий ринок. Snap сподівається, що розробники будуть використовувати окуляри для створення нового програмного забезпечення для Spectacles, щоб згодом представити споживчу версію AR-гарнітури. Перші AR-окуляри Snap зможуть накладати існуючі фільтри Snapchat на реальні об’єкти і людей.
З чуток, компанія планує представити окуляри на своїй щорічній конференції розробників, яка відбудеться в травні. The Information зазначає, що на випуск Spectacles AR вплинули чутки про те, що Apple готується випустити власні окуляри під назвою Apple Glass.
Зауважимо, що Snap вже випустила кілька поколінь окулярів Spectacles, які оснащені спеціальними камерами для зйомки і завантаження контенту в соціальну мережу Snapchat.