Samsung – один з перших виробників складаних пристроїв, а також компанія, яка зробила цей формфактор мейнстрімом. Китай спочатку був одним з найбільших ринків збуту складаних пристроїв компанії. Однак останні складні пристрої компанії стикаються з жорсткою конкуренцією з боку китайських OEM-виробників, про що свідчить нещодавній звіт IDC.
Багато китайських OEM-виробників почали працювати над формфактором відносно пізніше, і це дало Samsung перевагу в досвіді, який вона вже накопичила. Однак, як повідомляється, складані смартфони від Huawei, Honor, Vivo та Oppo зараз випереджають пропозиції Samsung за часткою ринку. Безумовно, китайським OEM-виробникам вдалося подолати багато проблем з формфактором, а також розробити досить хороший програмний досвід для своїх користувачів, але чи достатньо цього, щоб так швидко витіснити південнокорейську компанію?
Ще пару років тому Samsung займала 30% квартальної частки ринку складних телефонів у Китаї, який є батьківщиною більшості інших виробників складних смартфонів. Але в першому кварталі 2024 року компанія посідає п’яте місце в країні за часткою ринку складних телефонів.
Huawei посідає перше місце з часткою ринку в 44,1% у своїй країні. Honor посідає другу позицію з часткою ринку 26,7%. Третю і четверту позиції займають Vivo та Oppo з частками ринку 12,6% і 9%. Лише минулого року ринкова частка Samsung становила 11%.
Як повідомляється, таке зниження частки ринку було спричинене не лише тим, що китайські OEM-виробники наздогнали Samsung за якістю продукції, а й зміною споживчих уподобань. На тлі торговельних обмежень США, які перешкоджають Huawei та іншим компаніям отримати доступ до закордонних технологій, покупці в країні тепер, схоже, віддають перевагу продукції китайських виробників.