Штучний інтелект, розроблений компанією Nvidia, зміг відтворити класичну гру Pac-Man за чотири дні. На розробку оригінальної Pac-Man знадобилося 17 місяців.
Генеративні змагальні мережі, або GAN, складаються з двох конкуруючих нейронних мереж. У загальному випадку GANs працюють шляхом сполучення двох нейронних мереж, генератора і дискримінатора. Генератор навчається на великому зразку набору даних, а потім отримує інструкції зі створення зображення на основі того, що він бачив. Технологія також вивчила всі ключові правила гри: як наприклад, що відбувається, коли Pac-Man поглинає Power Pellet або переміщується з одного боку екрану на іншу.
Дослідники з AI Research Lab в Торонто, які спеціалізуються на виготовленні чіпів, використовували системи DGX компанії для навчання нейронних мереж GameGan на 50 000 епізодах Pac-Man.
Весь процес проходив на четвірці GP100s. GameGAN, однак, ШІ не був забезпечений якимсь базовим кодом або доступом до движку гри. Замість цього він стежив за грою іншого ШІ і відтворював движок і всі складові гри самостійно.
За словами Nvidia, автономні роботи зазвичай навчаються на симуляторі, і створення цих симуляторів є тривалим процесом для розробників. Навчання нейронної мережі, такої як GameGAN, може замінити розробникам необхідність написання цих симуляторів.
Ініціатива Pac-Man AI буде доступна пізніше цього року на ігровому майданчику Nvidia.