Google і WPP (найбільша у світі рекламна група) оголосили про знакове партнерство. У рамках цієї співпраці потужна технологія штучного інтелекту Gemini від Google буде інтегрована в маркетингові та рекламні операції WPP. Потенційний вплив є величезним: інструменти штучного інтелекту Google можуть незабаром генерувати рекламу для деяких з найбільш впізнаваних світових брендів, таких як Coca-Cola, L’Oréal та Nestlé.
WPP є материнською компанією таких відомих рекламних агентств, як Ogilvy, Wunderman Thompson та VMLY&R. Британська компанія прагне значно підвищити ефективність та результативність свого маркетингу, об’єднавши досвід Google у галузі генеративного штучного інтелекту зі скарбницею маркетингових та рекламних даних.
Як повідомляє Search Engine Land, партнерство Google-WPP спочатку буде зосереджено на чотирьох напрямках:
- Посилення креативності: Де ШІ допомагає розробляти більш насичену, динамічну рекламу, яка ідеально відповідає ідентичності бренду.
- Краща оптимізація контенту: Прогнозування успіху реклами ще до запуску кампанії.
- Розповідь за допомогою штучного інтелекту: Використання Gemini AI для написання рекламних сценаріїв, що налаштовуються.
- Гіперреалістичне представлення продуктів: Коли ШІ створює детальні 3D-зображення продуктів відповідно до конкретного стилю бренду.
WPP вже користується перевагами Gemini 1.5. Стефан Преторіус, технічний директор WPP, сказав
“Інтеграція Gemini 1.5 Pro в WPP Open значно прискорила наші інновації в галузі штучного інтелекту і дозволяє нам робити те, про що ми могли тільки мріяти кілька місяців тому. Завдяки моделям Gemini ми можемо не тільки вдосконалити традиційні маркетингові завдання, але й інтегрувати наскрізний маркетинговий процес для безперервної адаптивної оптимізації.
Оскільки ШІ продовжує розвиватися, його вплив на наше життя тільки поглиблюватиметься. Це вже помітно у світі реклами в соціальних мережах, але ідея про те, що складні алгоритми ШІ передбачають наші бажання і створюють ідеально таргетовану рекламу, може бути як захоплюючою, так і тривожною. Так чи інакше, ця співпраця WPP та Google може означати серйозні зміни в тому, як буде задумуватися та створюватися реклама в майбутньому.