Корпорація Google провела глобальне дослідження поведінки онлайн-покупців в інтернеті. Це дослідження показує, що українці шукають у пошуковику Google, а також як часто вони здійснюють покупки онлайн.
Як передає ain.ua, українці найчастіше використовують пошуковик Google для пошуку інформації та рекомендацій.
- Зокрема, 77% користувачів шукають інформацію про товар, який хочуть купити (в магазині або онлайн);
- Також 73% українців шукають та вивчають інформацію про новий бренд;
- 72% користувачів шукають у Google новинки;
- 68% питають у пошуковика якісь корисні рекомендації;
- 66% українців гуглять дані про продукт, який десь побачили або про який почули;
- Ще 65% завсідників інтернету намагаються підібрати в інтернеті найбільш вдалу опцію для своїх потреб.
Також Google з’ясував, як українці виконують шопінг за допомогою смартфона. Зокрема, 66% купили продукт онлайн за допомогою смартфона. А 69% офлайн-покупців використовували смартфон для пошуку інформації про товар.
Дослідження провела організація Ipsos за замовленням Google. Його проводили в Україні та ще 27 країнах, з 1 по 12 березня 2019 року.