Кілька днів тому Samsung офіційно оголосила дату свого наступного грандіозного заходу Unpacked: він відбудеться 17 січня (у більшості країн – у Кореї, наприклад, це буде 18 січня через різницю в часових поясах). Саме тоді компанія представить своє наступне флагманське сімейство смартфонів, що складається з Galaxy S24, Galaxy S24+ та Galaxy S24 Ultra.
Зараз компанія розпочала величезну зовнішню тизерну рекламну кампанію по всьому світу, і телефони в ній взагалі не фігурують. Натомість мова йде про “Galaxy AI”.
Нещодавно ми чули, що на цьому заході Unpacked буде активно використовуватися модне слово “AI”, і, схоже, Samsung підтверджує це, присвятивши свою величезну (і, безумовно, досить дорогу) тизерну кампанію саме цьому.
Звичайно, це будуть телефони зі штучним інтелектом, але, безумовно, відчувається, що штучний інтелект займе центральне місце, а телефони будуть розглядатися більше як транспортні засоби для його доставки до вас. У відеороликах, які Samsung демонструє в різних великих містах світу, включаючи Бангкок, Ченду, Лондон, Мілан, Мадрид, Нью-Йорк, Сеул, Стокгольм і Варшаву, металевий куб повільно перетворюється на анімовані зірки, “які представляють Galaxy AI і трансформаційні можливості, які він принесе”, за словами самої компанії.
Ми готові бути враженими. Ми лише сподіваємося, що Samsung розуміє, що такими словами вона створює величезні очікування, і це добре, якщо вони справді виправдовуються. Якщо ж ні, то це може призвести до величезних розчарувань. Тож сподіваємося, що великий поштовх ШІ не зведеться до пари досить корисних функцій і ребрендингу Bixby. Тільки час покаже. Тим часом, якщо ви живете у великому місті, то, можливо, вже бачили цю рекламу на своїх вулицях.