Деякі власники Samsung Galaxy S7, після поновлення до Android 8.0 Oreo, зіткнулися з серйозними проблемами зі своїми смартфонами.
Основна частина скарг надходить з Південної Кореї. Користувачі скаржаться на те, що їх Galaxy S7 після поновлення йдуть в циклічну перезавантаження, а деякі смартфони навіть перестають включатися.
Більшість скаржаться користувачів розповідають одну історію. Після оновлення до Android 8.0 Oreo їх Galaxy S7 кілька разів перезавантажувався, перегрівався і відключався. Після звернення в сервісний центр, фахівці констатують факт виходу з ладу материнської плати і пропонують замінити її на нову, вартість яких становить $ 180.
Якщо вірити джерелу в південнокорейській компанії, то Samsung вже запустила проведення розслідування з метою з’ясування причин виниклої проблеми.
Швидше за все, проблема полягає в недоробку програмного забезпечення з боку Samsung.