RX 6800 XT відстає від RTX 3080 у трасуванні променів

Трасування променів – це одна з головних особливостей нової архітектури RDNA 2, яка використовується у відеокартах нового покоління AMD Radeon RX 6000, презентованих буквально вчора. Оскільки під час презентації компанія AMD не розповіла про показники продуктивності у задачах з трасуванням променів, і тоді з’явилися сумніви щодо того, чи здатні рішення AMD протипоставити щось відеокартам з RTX від NVIDIA. Сумніви були недаремними – AMD справді відстає від NVIDIA у цих задачах.

Як і у NVIDIA GeForce RTX 3000, у конфігурацію Navi 21, на якому базуються Radeon RX 6000, входять RA-блоки (акселератори променів), кількість яких співпадає відповідно з кількістю стандартних обчислювальних блоків у всіх трьох відеокартах RX 6000. Компанія вказала дані про продуктивність цих нових блоків, використавши для тестування інструментарій Procedural Geometry з набору програмного забезпечення Microsoft DXR SDK. Там вказаний результат 471 fps, хоча невідомо, про яку саму відеокарту йдемо (скоріш за все, це RX 6800 XT).

З цього можна зробити висновок, що нові відеокарти Radeon RX 6000 відчутно переганяють RTX 2000 (показники флагманських GeForce RTX 2080 та RTX 2080 TI складають відповідно 308 та 390 fps), але відстають від RTX 3000. Для прикладу, RTX 3080 показує результат 630 fps, а флагманська RTX 3090 – 749 fps. Якщо ми візьмемо за основу, що цей результат належить таки RX 6800 XT, то можна зробити висновок, що RX 6000 показують в середньому на третину гірші результати у задачах, пов’язаних з трасуванням променів.

Слід також звернути увагу на те, що це лише перші тести, і невідомо, чи не будуть найближчим часом показники інші через оновлення драйверів, і загалом варто дочекатися тестів у іграх. Тим не менше, можна зробити попередній висновок, що рішення NVIDIA справді показують себе краще у задачах з трасуванням променів.