Американський стартап збільшив питому потужність літій-іонних батарей у 1,5 рази, замінивши графітовий анод на композитну суміш з кремнію і вуглецю. Проект реалізував Group14 Technologies. Новий анод значно знизить вартість виробництва акумуляторів.
Group14 не розкриває докладні характеристики своїх акумуляторів. «SCC55 — це не прототип і не концепція, а реально існуюча система, – наголошує гендиректор і співзасновник стартапу Рік Люббе. – Це революція для галузі, в якій щороку акумулятори традиційно змінюються відповідно до рівномірної зміни щільності, для електромобілів наше рішення може скоротити розрив у вартості між електричним і бензиновими двигунами внутрішнього згоряння».
Стартап порівнює свою конструкцію з широко використовуваним графітовим анодом і зазначає, що, як і літій-іонні батареї, SCC55 підійдуть для тих же сфер застосування. Group14 орієнтується на побутову електроніку, електромобілі, авіацію, медичні пристрої та великі акумуляторні блоки. Глава стартапу також додав, що вибрав споживчий ринок, оскільки це найбільш швидкий сектор з точки зору реалізації нових технологій.
Днями Group14 залучив $17 млн на будівництво пілотної виробничої лінії у місті Мозес-Лейк, штат Вашингтон, і тепер обіцяє організувати перші поставки батарей SCC55 у першій половині наступного року.
Інвестиційний раунд Серії B на суму в $17 млн очолила компанія SK Materials за участю OVP Venture Partners. Залучений капітал збільшить фінансування Group14 до $34 млн. Раніше компанія отримала грант від Міністерства енергетики США. Відомство виділило стартапу $6,5 млн на вивчення нових технологій. Group14 також підтримується низкою великих енергетичних компаній – Amperex Technology Limited, Showa Denko і Cabot Corporation.