Renault представила розсувний електрокар з бездротовою зарядкою

Компанія Renault представила концепт Morphoz, який розробники описують як «бачення персональної та спільної електричної мобільності майбутнього». Новий концепт-кар здатний змінювати свої габарити відповідно до обраного режиму руху.

Концепт Morphoz побудований на новому електричному «візку» CMF-EV, яка, за словами виробника, ляже в основу сімейства батарейних машин Renault наступного покоління. Платформа пропонує власнику машини можливість вибору між ємністю батареї, потужністю електромотора і різні варіанти компоновки. При цьому Morphoz включає в себе відразу кілька варіантів трансформації.

Залежно від того, який водієві потрібен режим — City або Travel — змінюється й розмір колісної бази (від 2,73 до 2,93 метра відповідно). Для трансформації необхідно приїхати на спеціальну станцію технобслуговування, де можна змінити кузовні панелі електромобіля (змінюється ширина переднього крила, капот і задня частина кузова, при цьому його обсяг збільшується).

Для поїздок в режимі «місто», електрокар має довжину 4,4 метра і акумулятор на 40 кВт⋅год, що забезпечує до 400 кілометрів пробігу без підзарядки. В режимі Travel в машину вставляється додаткова батарея на 50 кВт⋅год, збільшуючи автономність до 700 км.

Одна з особливостей концепт-кара — здатність ставати частиною електричної екосистеми. Ця концепція передбачає двостороннє з’єднання з мережею і вторинне використання батарей. Заряджати Morphoz можна не тільки звичайним кабелем, але і за допомогою бездротової зарядної станції. А зняті акумулятори перезаряджаються на станції, потім вони встановлюються в інші електромобілі.

Салон елекрокара теж підлаштовується під характер руху. Наприклад, передній пасажир може розгорнути крісло проти ходу автомобіля, щоб спілкуватися з людьми на другому ряду, а в режимі «подорожі» задні сидіння автоматично зсуваються до корми, щоб збільшити простір для ніг.