Якщо ви почнете бачити рекламу у всіх відеороликах на YouTube, то не дивуйтеся. Відеохостинг оновив свої Умови обслуговування і оголосив про те, що тепер він буде монетизувати відео навіть з невеликих каналів, що не беруть участь в його партнерській програмі.
Нововведення не означає, що відеоблогери-початківці тепер зможуть відразу заробляти на своїх відео — YouTube заявив, що люди, які не є учасниками програми YPP, нічого від цієї реклами не отримають.
Нагадаємо, щоб приєднатися до партнерської програми, кількість передплатників каналу за останні 12 місяців має бути не менше 1 тис., а сумарний час, проведений відвідувачами за переглядом відео на каналі, має становити як мінімум 4 тис. годин.
Завдяки змінам в політиці монетизації контенту Youtube зможе заробляти на рекламі ще більше, оскільки її кількість на платформі збільшиться, а ділитися доходами від її продажу доведеться рідше, зазначає видання The Verge.