Святковий травень продовжив тренд на падіння інтересу до вебресурсів. Знизилась активність користувачів на інтернет-магазинах та маркетплейсах, за винятком Allo.ua, який наростив охоплення та повернувся в ТОП-25 сайтів України. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Натомість запровадження нових тарифів на газ для населення сприяло актуалізації порталу для споживачів природного газу – Ok.104.ua.
Також українці активно користувалися порталами ПриватБанку – Privatbank.ua та Next.privat24.ua, які опинилися на 8-му та 12-му сходинках у рейтингу відповідно.
У травні до рейтингу потрапили тільки два новинні ресурси: Pravda.com.ua (14-те місце) та News.obozrevatel.com (22-те місце).
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
Примітка. У березні відбулось оновлення дерева сайтів. В дослідження були додані ряд популярних інтернет-ресурсів.