Президент Xiaomi Group China та генеральний директор Redmi Лу Вейбінг (Lu Weibing) підтвердив, що після випуску Redmi Note 11 Pro модель Note 10 Pro, як і раніше, дуже добре продається.
Це підтверджує, що Redmi вибрала правильну стратегію. Минулого тижня Лу Вейбінг заявив, що вони не можуть задовольнити потреби кожного користувача з одним поколінням мобільних телефонів. Тому вони вирішили випускати дві різні новинки Redmi Note на рік.
Redmi Note 11 Pro став наступником серії Redmi Note 9 Pro, при цьому раніше випущений Redmi Note 10 Pro 5G орієнтований виключно на продуктивність із SoC Dimensity 1100, а не на такі речі, як екран та швидкість зарядки. З іншого боку, Redmi Note 11 Pro приніс масу покращень в екрані та продуктивності, але при цьому отримав Dimensity 920. Redmi пообіцяла в непарному поколінні наголошувати на нових враженнях, а в парному — на продуктивності.
Лу Вейбінг додав, що Redmi Note 10 Pro продовжуватиме продаватися у звичайному режимі. Його знімуть із продажу приблизно за півроку, коли на ринку з’явиться черговий флагман.
Крім того, він підтвердив, що Redmi не випускатиме Redmi K40S, оскільки повноцінне нове покоління серії під назвою Redmi K50 вже на підході.