YouTube Premium, сервіс підписки без реклами, який об’єднує в собі доступ до відео та музики, існує вже кілька років. Попри те, що нещодавно його кількість підписників сягнула 100 мільйонів, YouTube продовжує боротися з широким використанням технології блокування реклами, сподіваючись залучити більше підписників до рівня Преміум.
Минулого року YouTube почав агресивно націлюватися на блокувальників реклами на десктопних платформах. Під час останньої ескалації YouTube оголосив про боротьбу з мобільними блокувальниками реклами. “Ми дозволяємо стороннім додаткам використовувати наш API лише тоді, коли вони дотримуються наших Умов використання API-сервісів”, – йдеться в офіційному повідомленні в блозі. “Коли ми знайдемо додаток, який порушує ці умови, ми вживемо відповідних заходів, щоб захистити нашу платформу, авторів і глядачів”.
Користувачі, які намагаються переглядати відео через сторонні додатки, призначені для обходу реклами YouTube, тепер можуть зіткнутися з помилками, такими як надмірна буферизація або повідомлення про те, що “наступний вміст недоступний у цьому додатку”.
YouTube виправдовує цей крок, пояснюючи: “Наші умови не дозволяють стороннім додаткам вимикати рекламу, оскільки це заважає авторам отримувати винагороду за перегляд, а реклама на YouTube допомагає підтримувати авторів і дозволяє мільярдам людей по всьому світу користуватися стрімінговим сервісом”.
З посиленням обмежень щодо блокувальників реклами на різних пристроях YouTube надсилає чіткий сигнал про те, що YouTube Premium – це єдиний спосіб дивитися YouTube без реклами.