Всього за кілька днів після того, як Qualcomm представила свій проект з впровадження розширених тактильних функцій в Android, компанія оголосила про ще один амбітний проект, який повинен усунути прогалини в продуктивності пристроїв. Це має підвищити якість бездротового звуку на телефонах, навушниках і ігрових гарнітурах. Досягти цього Qualcomm зможе за допомогою платформи Snapdragon Sound.
Нове рішення підтримує кодек aptX Adaptive, активне шумозаглушення та має низьку затримку в іграх (до 89 мілісекунд), а також пропонує більш надійний зв’язок при передачі даних через протокол Bluetooth.
«Людське вухо дуже чутливе до збоїв, затримок і інших проблем, які зазвичай виникають при потоковій передачі музики, відеоконференцзв’язку або під час ігрових сесій, якщо звук транслюється бездротовим чином. — сказав Джеймс Чапман, віце-президент Qualcomm Technologies International. Ми прагнемо пропонувати інновації, які вирішать типові проблеми споживачів практично у всіх точках взаємодії зі звуком».
Для того, щоб додати Snapdragon Sound свого обладнання, виробникам пристроїв потрібно отримати спеціальну ліцензію.