У Приватбанку пояснили, як актуалізувати дані через додаток Приват24.
Про це повідомляє «Хвиля» з посиланням на публікацію держбанку в Фейсбуці.
«Тепер актуалізувати дані можна через додаток Приват24: досить смартфона, підключеного до інтернету. Якщо вам час оновити персональні дані або документи, ви побачите повідомлення на головному екрані Приват24. Натисніть на нього і відразу перейдіть до оновлення або зробіть це потім », – розповіли в Приватбанку.
Однак клієнти банку поскаржилися, що даний сервіс працює некоректно і залишили коментарі до публікації держбанку:
«Мені вже приходило таке повідомлення. Я оновив дані через кабінет. Пройшов місяць приблизно і знову приходить. При тому, що в перший раз прийшло повідомлення, що все пройшло успішно і дані оновлені. Це як розуміти взагалі ?? ».
«Мені приходило 7 раз таке повідомлення, теж не розумів чому. Вся проблема була в тому що, паспорт треба було фотографувати не по одній сторінці. А в розгорнутому вигляді щоб паспорт потрапляв в об’єктив на двох сторінках ».