Незважаючи на те, що випуск смартфонів серії iPhone 12 кілька разів відкладався, шанувальники бренду зустріли новинки 2020 року досить позитивно, що, звісно, позначилося на їх продажах. Однак не кожна модель має високий попит — найменшою популярністю користується iPhone 12 mini, що, як стверджує аналітична компанія CIRP, розчарувало Apple.
Згідно зі звітом CIRP, в цілому на лінійку iPhone 12 припало 76% продажів iPhone в період з жовтня по листопад. З усієї лінійки 6,1-дюймова базова модель iPhone 12 зайняла найбільшу частку продажів нових iPhone в США — 27%. А смартфони iPhone 12 Pro і iPhone 12 Pro Max зайняли близько 20% продажів нових iPhone за той же період.
Для порівняння, на серію iPhone 11 після її запуску припало близько 69% продажів нових iPhone.
Незважаючи на відмінні ринкові показники, звіт Consumer Intelligence Research Partners показав, що 5,4-дюймова модель iPhone 12 mini не виправдала очікувань Apple. Згідно з їх звітом, модель iPhone 12 mini забезпечила тільки 6% продажів нових iPhone. На думку аналітика Майка Левіна, причиною цього могло стати те, що старі моделі стали більш привабливими для потенційних покупців.