Китайська Об’єднана авіабудівна корпорація зробила великий крок вперед в авіаційній промисловості, представивши перший у світі 6-тонний конвертоплан. Цей безпілотний літальний апарат (БПЛА), відомий під кодовою назвою Lanying R6000, був презентований в індустріальному парку Wuhu Aviation.
Lanying R6000 — це найсучасніший авіаційний клас БПЛА, який підтримує як безпілотні, так і пілотовані операції. Літак здатен здійснювати міжнародні перельоти «точка-точка». Максимальна злітна вага складає 6 тонн, а вантажопідйомність — 2 тонни. Конвертоплан може перевозити до 10 пасажирів, його максимальна дальність польоту становить 4000 км. При цьому найбільша крейсерська швидкість досягає 550 км на годину, а максимальна висота польоту — 7620 м.
Експерти вважають, що Lanying R6000 матиме суттєвий вплив на майбутнє транспортування людей і вантажів, а також на логістичну індустрію. Цей літак значно розширить можливості у таких сферах, як транспорт, логістика, реагування на надзвичайні ситуації та національна оборона.
Lanying R6000 може вертикально злітати, сідати й зависати в повітрі, подібно до звичайних гелікоптерів. Його конструкція надає перевагу швидкісному крейсерському польоту, але складність у виробництві та низька толерантність до помилок при складанні стають викликами для виробників.
З метою забезпечення високої якості збірки, United Aircraft організувала виробництво Lanying R6000 у Wuhu United Aircraft, що є стратегічним центром в Східному Китаї. Відповідальна особа в Wuhu United Aircraft зазначила, що розвиток авіаційної промисловості потребує гарної промислової екології, якою цей регіон безсумнівно володіє.
Завдяки об’єднанню видобувних та переробних підприємств в авіаційному індустріальному парку Wuhu, компанія сподівається зменшити витрати на дослідження і розробки, закупівлі та виробництво. Також це має сприяти технологічним ітераціям та збільшенню інновацій.
Протягом десяти років розвитку індустріальний парк Wuhu об’єднав майже 200 підприємств, які охоплюють весь виробничий ланцюг, включаючи R&D, виробництво, технічне обслуговування, експлуатацію, навчання і логістику.
Значним досягненням є 100% відповідність основних компонентів літака, що підтверджує можливість виробництва вітчизняного літака загальної авіації без виходу за межі парку.