Xiaomi, компанія з виробництва електроніки, відома своєю величезною екосистемою пристроїв, успішно стартувала на ринку електромобілів. Після презентації свого першого в історії електромобіля, седана SU7, книги замовлень вибухнули, як феєрверк. Компанія хвалиться, що отримала понад 100 000 реєстрацій від нетерплячих покупців, причому 40 000 з них внесли безповоротний депозит. Такий початковий прийом свідчить про те, що назріває блокбастер про електромобілі.
Засновник Xiaomi Лей Цзюнь відвідав перший раунд поставок SU7 на виробничому заводі компанії в Пекіні. Цзюнь заявив, що “справжня трансформація розумних автомобілів офіційно розпочалася, і Китай напевно побачить народження такої ж великої компанії, як Tesla”.
SU7 доступний у трьох комплектаціях: стандартна модель (від 27 810 євро), найдовша версія Pro і найпотужніша версія Max. Максимальна комплектація Max стартує від 38 700 євро, що все ще значно нижче за аналогічні електромобілі від відомих конкурентів. Більше того, Xiaomi пригостила перших покупців обмеженою серією з 5 000 електромобілів Founders Edition за дуже вигідною ціною на честь відкриття. Поставки Founders Edition вже розпочалися, тоді як інші версії почнуть надходити в продаж наприкінці квітня або в травні.
Очевидно, що Xiaomi підготувала привабливу пропозицію. SU7 має мінімалістичний дизайн, який є одночасно елегантним та аеродинамічним, і обіцяє достатньо внутрішнього простору. Оскільки технології – це те, де Xiaomi сяє, SU7 не розчаровує. Інтелектуальний алгоритм управління шасі Xiaomi керує підвіскою, забезпечуючи динамічну спортивність та комфорт, подібний до лімузина. Функцій підключення безліч, включаючи можливість синхронізації з іншими пристроями Xiaomi (телефонами, домашньою автоматизацією і т.д.) і навіть підтримку продуктів Apple.
Дебют SU7 провіщає появу нового запеклого суперника на висококонкурентній арені електромобілів. Стрімкий потік замовлень говорить сам за себе – давайте тепер подивимося, чи зможе Xiaomi наростити виробництво досить швидко, щоб люди не втратили терпіння і не пішли, не дочекавшись доставки.