Sony вистачило 48 годин після анонса логотипу нового покоління PlayStation, щоб набрати більше 5 млн лайків і 136 тис коментарів у Instagram. На жаль для Microsoft, Xbox показав більш скромні результати.
На момент публікації першої інформації про новий Xbox Series X, в тому числі і офіційного логотипу, Microsoft змогла зібрати за ті ж 48 годин лише 1 млн лайків, що в 5 разів менше, ніж у Sony. Для порівняння, найпопулярніші футбольні симулятори FIFA 20 і FIFA 19 свого часу за той же період змогли зібрати 1,56 і 1,19 млн лайків відповідно.
Варто відзначити, що у PlayStation в Instagram кількість підписників становить 22 млн користувачів, у той час як у Xbox їх “всього лише” 10 млн чоловік. Але це навряд чи можна назвати причиною, з якої логотип Xbox набрав менше лайків у соцмережі, ніж варіант від Sony.