Засновник Telegram Павло Дуров розповів, чому користувачі не повинні турбуватися про рекламу в Telegram. Приводом для роз’яснення для Дурова стала стаття про те, чому користувачам інших месенджерів не варто переходити в Telegram.
Дуров навів три причини. По-перше, за його словами, реклами в чатах Telegram не буде. Користувачі, які користуються Telegram як додатком для обміну повідомленнями, а не як соціальною мережею, ніколи не побачать рекламу. Приватні і групові чати завжди будуть без реклами, а з’явиться вона тільки у великих каналах.
По-друге, призначені для користувача дані не будуть використовуватися для таргетингу реклами. Підприємець назвав “аморальним” те, що WhatsApp і Facebook роблять так. У месенджері буде застосований інший підхід: реклама в публічних каналах “буде контекстною, заснованою на темі каналу, а не таргетингу яких-небудь призначених для користувача даних, пояснив Дуров.
Глава Telegram зауважив, що на багатьох ринках автори публічних каналів вже монетизують свій контент, публікуючи пости на платній основі. Він назвав це “хаотичним ринком з безліччю сторонніх рекламних мереж, які просувають нав’язливу рекламу, яка створює негативний досвід користувачів”. Тому команда Telegram працює над тим, щоб запропонувати власникам каналів альтернативний механізм, який забезпечував би більшу приватність.
Крім того, він сказав, що користувачі зможуть відмовитися від реклами.