Протягом чорної п’ятниці та тижнів знижок українці активно цікавилися покупками в інтернет-магазинах та маркетплейсах. У листопаді Foxtrot.com.ua вперше за довгий час потрапив до рейтингу популярних сайтів, а Novaposhta.ua знову повернулася до нього. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Новини вже традиційно перебувають у фокусі уваги українців, обіймаючи 6 позицій у ТОП 20 сайтів України. Найпопулярнішими новинними ресурсами у листопаді були такі: 24tv.ua, Pravda.com.ua, Unian.net, Nv.ua, Korrespondent.net та Tsn.ua.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
- Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
- Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
- User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.