OPPO здобули дві нагороди за перше місце у категорії AI на CVPR 2020

Провідний світовий виробник смартфонів OPPO нещодавно взяв участь у конференції з комп’ютерної візуальної обробки та розпізнавання образів (CVPR) 2020. OPPO продемонстрували свої провідні технології та інноваційні прориви, особливо в галузі AI. Крім того, компанія презентувала новий відділ інтелектуального сприйняття та взаємодії, що займається вивченням передових AI-технологій  у своєму науково-дослідницькому інституті. Технологічна потужність OPPO не залишилася непоміченою. Компанія взяла участь у трьох різних конкурсах, виборовши дві нагороди за перше місце та отримавши два третіх місця у челенджах CVPR 2020.

Технології, які виграли нагороди: надзвичайно висока роздільна здатність, яка дозволяє зробити розмиту фотографію в 16 разів чіткішою; візуальна локалізація, яка може визначити, де зроблено фотографію шляхом аналізу зображення, та розпізнавання поведінки людини на відео.

Крім того, члени команди досліджень та розробок OPPO виступили з лекціями на кількох сесіях конференції, а також взяли участь у семінарах, де змогли поділитися своєю думкою про технології комп’ютерної візуальної обробки з тисячами провідних дослідників з усього світу.

CVPR — це провідна щорічна подія з досягнень галузі у комп’ютерній візуальній обробці, організована IEEE (Інститутом інженерів електротехніки та електроніки). Конференція охоплює всі аспекти комп’ютерної візуальної обробки та розпізнавання образів, машинного навчання та AI, маючи виняткову цінність для студентів, науковців та дослідників галузі.

Ерік Го, головний науковий співробітник відділу інтелектуального сприйняття та взаємодії OPPO, відзначив: «Ми дуже раді, що цьогоріч на CVPR під егідою OPPO ми досягли надзвичайних результатів, демонструючи досягнення у трьох основних напрямках: сприйняття навколишнього середовища, обчислення, сконцентрованого на людських інтересах, та потреби покоління візуалів. Це перша публічна демонстрація наших R&D результатів  з моменту створення відділу досліджень інтелектуального сприйняття та взаємодії науково-дослідницького інституту OPPO, який відображає потужність AI-технологій бренду».

Він додав: «Всі ми знаємо, що винахід мишки та графічного інтерфейсу користувача сприяли успіху та популярності персонального комп’ютера. Наразі сенсорний екран заслуговує визнання за успіх смартфонів. Щоразу, коли взаємодія людини з комп’ютером та інтелектуальна технологія сприйняття змінюється, це призводить до абсолютно нових тенденцій у технологіях. В OPPO ми прагнемо зробити розумні пристрої ще більш розумними, щоб вони краще розуміли користувачів. Тоді ми зможемо розробити інноваційний метод взаємодії людина-комп’ютер, щоб розпочати нову хвилю технологічного прогресу».

OPPO вважають, що передові дослідження в галузі інтелектуального сприйняття та взаємодії в майбутньому ще більше розширять можливості технологій та продуктів OPPO, що надасть користувачам більш інноваційний метод взаємодії та кращий користувацький досвід.

Дослідницький центр OPPO США також брав участь у CVPR 2020 і зайняв 6 місце у змаганні «Суперроздільна здатність реального світу, трек 1: Артефакти обробки зображень». Менг Зібо, керівник лабораторії Spacetime Науково-дослідницького центру OPPO США, виступив з промовою під назвою «Вдивляючись у темряву: від зображення до відео», розповівши про дослідження інституту щодо фотозйомки при низькому освітленні за допомогою AI. Шусює Цюань, старший директор відділу комп’ютерної візуальної обробки та АІ, виступив з доповіддю про локалізацію та картографування під назвою «Створення єдиної системи SLAM, що працює як на смартфоні, так і на AR склі з нуля».

Челендж «Перцептивна екстремальна роздільна здатність» 

У цьому змаганні дослідницька команда OPPO мала розв’язувати задачу: досягти екстремальної суперроздільної здатності для одного зображення з коефіцієнтом збільшення x16. Метою є отримання моделі смартфону, здатної створювати зображення високої роздільної здатності з найкращою якістю — такої, що максимально відображає реальність.  Команда розробила та продемонструвала ефективність власної нейронної мережі під назвою RFB-ERSGAN та обігнала 280 інших учасників, запропонувавши більш інтелектуальний аналіз, ефективніше обчислення та більш диверсифіковані методи. Врешті-решт команда завоювала перше місце, випередивши команди Facebook, Baidu, Microsoft, Amazon та Китайської академії наук.

Нейронна мережа RFB-ERSGAN OPPO створює більш природні текстури, наприклад, хутро тварин, будівельну структуру та текстуру рослин.

Технологія буде застосовуватися для низки сценаріїв. Наприклад, вона може допомогти користувачам змінити LR фотографії, зроблені їх смартфонами, на HR зображення з неймовірною деталізацією. Інші програми можуть включати відновлення старих або пошкоджених фотографій та старих відео або проведення детального аналізу супутникових знімків та космічних зображень.

Челендж  «Візуальна локалізація для портативних пристроїв»

OPPO розробляє АІ-програми для аналізу зображень в різних вимірах

Зайнявши перше місце по зовнішній візуальній локалізації (Aachen Day-Night) та третє місце по візуальній локалізації у приміщенні (InLoc), OPPO створили монокулярний пайплайн візуальної локалізації, який використовує смислові та глибинні підказки, щоб знайти точне розташування будь-якого зображення за запитом.

Ймовірно, майбутнє використання охоплює доповнену реальність, розумну робототехніку або точну навігацію. Наприклад, коли AI-помічник оснащений камерою, він може використовувати технологію візуальної локалізації для аналізу зроблених знімків та досягнення точного позиціонування задля переміщення в потрібне місце.

Челендж «Виявлення активності у динамічних відео»

Завданням програми виявлення активності у розширених відеороликах, де команда OPPO зайняла третє місце, було розробити алгоритми автоматичного виявлення активності. OPPO винайшли свої алгоритми для ефективної ідентифікації та реорганізації персонажів у кожному кадрі та розпізнавання десятків людських дій у складних динамічних відео. Ця технологія відіграватиме важливу роль у галузі взаємодії людина-комп’ютер та спортивного відеоаналізу в майбутньому. Наприклад, майбутній смартфон зможе автоматично визначати рухомі об’єкти та відповідно регулювати фокусування камери.

OPPO розробляють алгоритми для ефективної ідентифікації та реорганізації поведінки людини у складних динамічних відео

Новий відділ інтелектуального сприйняття та взаємодії

На додаток до успішних виступів на конференції CVPR 2020, науково-дослідницький інститут OPPO оголосив, що на початку цього року створив новий відділ інтелектуального сприйняття та взаємодії, який ознаменував нові відкриття компанії OPPO в галузі передових AI технологій. Відділ залучає таланти з багатьох провідних технологічних компаній та науково-дослідницьких інститутів. На позицію головного вченого в галузі інтелектуального сприйняття також запрошено провідного експерта з AI Еріка Го, який провів семінар з питань виявлення безпілотників та відстеження матеріалів на конференції CVPR.

Ерік Го працював у Microsoft як дослідник і впродовж багатьох років проводив кілька провідних галузевих досліджень. Його моделі комп’ютерної  візуалізації широко використовуються в багатьох галузевих рішеннях.

OPPO створили команду для вивчення AI у 2015 році з акцентом на сфери фонетики та семантики, а також комп’ютерної візуалізації. Станом на березень 2020 року ОPPO подали понад 1900 заявок на патент у галузі AI у всьому світі. Це надасть підтримку OPPO в епоху 5G та навіть 6G шляхом розробки абсолютно нових пристроїв та забезпечить надійну технічну основу для майбутньої ери інтелектуального підключення.

Станом на сьогодні OPPO зібрали науково-дослідницьку команду з понад 10 000 людей, започаткували шість науково-дослідницьких інститутів та чотири науково-дослідницькі центри по всьому світу. Крім того, засновник і генеральний директор OPPO Тоні Чен заявив, що компанія в найближчі 3 роки інвестує 50 мільярдів юанів (7 мільярдів доларів США) на витрати R&D для розробки технологій апаратного, програмного забезпечення, а також 5G, AI, AR, big data та інших суміжних технологій. Прямуючи вперед, OPPO прагнуть постійно досліджувати передові технології, щоб забезпечити користувачам наступне покоління інноваційних методів взаємодії та користувацького досвіду.

Не пропустіть