OPPO займають провідну позицію у cвітовому AI-змаганні SemEval, розвиваючи можливості штучного інтелекту

Бренд OPPO оголосив про ще одне велике досягнення в дослідженні штучного інтелекту. На Міжнародному Семінарі з семантичної оцінки SemEval-2020 компанія OPPO зайняла перше місце в аналізі почуттів для змішаного кодового тексту соціальних медіа іспанською / англійською мовами, що демонструє провідну спроможність OPPO у галузі аналізу змішаних мов.

Аналіз почуттів відкриває двері для створення широкого спектра захопливих додатків. Це дає змогу комп’ютерам більш точно фіксувати емоційні зміни користувачів та пропонувати більш релевантні відповіді під час безпосередньої взаємодії з людьми завдяки наданню «людяності» голосовим помічникам та чат-ботам.

Аналіз почуттів стане у пригоді і в галузі аналітики великих масивів даних, що дозволить отримувати всебічну та більш точну статистику та зворотній зв’язок.

«Створюючи широкий спектр провідних технологічних досягнень, науково-дослідницький інститут OPPO має на меті розширити асортимент продуктів та послуг, які OPPO зможуть запропонувати користувачам, і у такий спосіб надати інтегрований технологічний досвід. Ми будемо продовжувати вдосконалювати можливості  AІ і у майбутньому зробимо продукцію OPPO ще  більш розумною та дбайливою», — сказав Джек Хао, головний науковець з питань семантики мови Науково-дослідницького інституту OPPO.

SemEval — одне з найбільш визнаних та популярних змагань з обробки природної мови. Його спонсорує SIGLEX за підтримки Асоціації обчислювальної лінгвістики (ACL), однієї з найвпливовіших та найдинамічніших міжнародних академічних організацій у цій галузі. З 2001 року SemEval успішно провів 14 сесій, залучивши провідні університети та науково-дослідницькі інститути у всьому світі.

Аналіз людських емоцій, безперечно, пред’являє високі вимоги до технологій. Мовна та семантична дослідницька група науково-дослідницького інституту OPPO проаналізувала завдання за допомогою багатовимірного аналізу та повторних експериментів порівняння на моделі класифікації емоцій. Поєднуючи конкретні характеристики даних задач та вдосконалену настройку моделі та навчання, OPPO нарешті досягли високих результатів на чемпіонаті.

Маючи відносно коротку історію, команда мовного та семантичного дослідження OPPO здобула низку провідних нагород у галузі, зокрема: Чемпіонат японсько-англійського багатомовного патентного перекладу на Китайській конференції з машинного перекладу 2019 року (CCMT2019), а також перші та другі місця на змаганнях з машинного перекладу, таких як WMT, CCMT, IWSLT. Наразі OPPO також займають шосте місце у SQuAD 2.0 (Stanford Question Answering Dataset).

Тоні Чен, Засновник та генеральний директор OPPO оголосив раніше, що бренд протягом трьох років вкладе у R&D 50 мільярдів юанів (7 мільярдів доларів), щоб сприяти позитивним змінам у галузі 5G, AI, AR та біг дата, а також для розвитку та інтегрування базових технологій в апаратну та програмну інженерію.