Буквально на днях компанія OPPO заявила про продовження співпраці з футбольним клубом «Барселона», а також про випуск лімітованої версії смартфонів FCB Reno 10x Zoom, спеціально для футбольних фанатів. Про це компанія заявила під час презентації на стадіоні футбольного клубу «Камп Ноу» в Барселоні.
«Ми пишаємося тим, що вже довгий час співпрацюємо з ФК« Барселона ». Наша спільна робота підтверджує, що Барселона — це більше, ніж клуб, а OPPO – більше, ніж бренд », – заявив віце-президент OPPO і керівник відділу роботи із закордонними ринками Ален Ву.
«Іспанія дуже важлива для нас, як і весь європейський ринок. Ми розширюємо свої межі, і тому хочемо підтримувати зв’язок з покупцями. Сьогодні ми представляємо нові кольори успіху — гранатовий і синій », – додав він.
«Ці заходи надихнуть фанатів і дозволять зміцнити співтовариство, зблизивши його з продуктами OPPO. Наша співпраця показує наші спільні цінності — креативність, інновації та прагнення до досконалості », – говорить директор відділу маркетингу OPPO Дерек Сун.
OPPO є п’ятим за величиною виробником смартфонів у світі, і прагне здобути популярність в Європі. Встановлення зв’язку з більш ніж 200 мільйонами фанатів Барси по всьому світу стало великим кроком на шляху до цього.
Лімітована серія смартфонів OPPO Reno 10x Zoom забарвлена в легендарні кольори команди — гранатовий і синій, і випускається під гаслом «Об’єднуючи технологію з мистецтвом». Пристрій має хорошу камеру, якої часом так не вистачає на стадіоні. 10-кратний зум і можливість знімати в дії дозволять фанатам сфотографувати кожен важливий момент гри.
Раніше OPPO вже випускала смартфони для футбольних фанатів. У 2015 році це була модель R7 Plus, а в 2017 – R11 Plus.