ОPPO й студенти Королівського коледжу гуманізують технології до RCA2020

  • уже другий рік поспіль провідний бренд технологій OPPO співпрацює зі студентами факультету Design Products MA Королівського коледжу мистецтв;
  • студенти знайшли спосіб зробити технології більш людяними в епоху поширених зв’язків та інтелекту;
  • переглянути студентські роботи можна за посиланням:  https://2020.rca.ac.uk/collections/design-products-x-oppo.

Провідний бренд технологій OPPO в черговий раз підтвердив свою відданість дизайну майбутнього. Два роки поспіль компанія співпрацює зі студентами Design Products MA Королівського коледжу мистецтв. Одинадцять студентських проєктів на тему «Гуманізація технологій» були продемонстровані під час RCA2020, онлайн-шоу випускників закладу.

OPPO — єдиний технологічний бренд, що співпрацює з Королівським коледжем мистецтв. Компанія запропонувала студентам бриф про надання технологіям людських якостей. У брифі ОРРО спираються на власні спостереження: сучасні технології заполонили наше життя та можуть запропонувати рішення майже для будь-якого запиту. Спілкування прискорюється, але особисті стосунки часто страждають. OPPO вважають, що добре розроблена технологія має безперешкодно імплементуватися у повсякденність та адаптуватися до людського життя, а не навпаки. Розуміючи справжні потреби споживачів, дизайнери OPPO допомогли студентам переосмислити роль технологій у суспільстві майбутнього та довести, що вони можуть позитивно впливати на повсякденне життя.

Джинтонг Чжу, керівниця Лондонського центру дизайну OPPO, сказала: «OPPO прагнуть представити продукти, що завдяки інноваційним технологіям поєднують у собі мистецтво й дизайн. У межах цього проєкту представники Лондонського центру дизайну OPPO тісно співпрацювали зі студентами Design Product MA, ділячись із ними власними знаннями й ресурсами компанії задля розвитку можливостей дизайну. Саме це надихнуло нас на бриф «Гуманізація технологій». Він дав можливість дослідити, поставити під сумнів і проаналізувати технологію, щоб зробити її більш «людяною» (тобто звичною, зручною та приватною) завдяки розробці дизайнів і продуктів, орієнтованих на людину».

Міжнародний центр дизайну OPPO й Лондонський центр дизайну OPPO керували восьмимісячною програмою, що передбачала наставництво й зворотний зв’язок із дизайнерськими проєктами, які охоплювали такі теми, як знання в галузі, тренди в технологіях та уявлення споживачів про дизайн продуктів. Ця співпраця виявилася взаємовигідною. Так, студенти Королівського коледжу мистецтв потрапили в корпоративний світ дизайну й отримали можливість вчитися у фахівців-практиків. А OPPO проєкт дав можливість співпрацювати з найперспективнішими молодими дизайнерами світу. Це дозволить і надалі зміцнювати позиції компанії як світового лідера у сфері технологічного дизайну.

Алон Мерон, викладач  Design Products МА в Королівському коледжі мистецтв, зазначив: «Робота студентів розкриває складний зв’язок ідей. Вони працюють у широкому діапазоні розумних додатків, а найголовніше, реагують на широкий спектр людських якостей. Ми дуже раді, що зможемо налагодити двосторонній діалог із галуззю».

Ерік Салданья, представник дизайнерського проєкту у межах співпраці з OPPO, додав: «Мені дуже сподобалося працювати над брифом OPPO. Вони глибоко розуміють, що потрібно від продукту. А для нас це можливість вчитися, потрапляючи в корпоративний світ. Крім того, ми маємо нагоду довести, що ця можливість є і буде надзвичайно цінною для всіх нас».

Проєкт Еріка разом із десятьма іншими можна побачити тут: https://2020.rca.ac.uk/collections/design-products-x-oppo.

Щоб відсвяткувати успішний студентський проєкт, професор дизайнерських інновацій Ешлі Холл і професор Пол Андерсон, декан Школи дизайну Королівського коледжу мистецтв, приєдналися до панельної дискусії з Лондонським центром дизайну OPPO та студентами. Вони обговорили філософію, що лежить в основі брифу OPPO «Гуманізація технологій», і важливість проєкту. Учасники заходу вірять, що співпраця між технологічною індустрією та освітнім сектором має величезне значення для майбутнього дизайну.

Ешлі Холл, професор дизайнерських інновацій Королівського коледжу мистецтв, зазначив: «Ситуація, у якій опинився світ, натиснула кнопку швидкого перегляду майбутнього дизайну. Люди мусять думати наперед, щоб зрозуміти, як будувати майбутнє та адаптуватися до нових викликів, надаючи технологіям людських якостей. Спільний проєкт OPPO й Design Products MA ґрунтується на взаєморозумінні, адже найталановитіша молодь співпрацює з провідною технологічною компанією світу. OPPO — інноваційний бренд, який дійсно допоміг нашим студентам вийти за межі власного розуміння дизайну продуктів майбутнього».

Переглянути панельну дискусію можна тут: https://youtu.be/J9Ml17mJGNM.

Саме в Лондонському центрі дизайну OPPO поглиблено вивчають майбутнє дизайну. Мета цієї установи — співпрацювати з провідними дизайнерськими мережами Європи й отримати досвід, що сприятиме розвитку дизайну. Вона також надає стратегічні вказівки для подальшого збільшення проєктної потужності OPPO.

Центр досліджує останні тенденції європейського дизайну на світовому рівні, беручи участь у найбільших виставках дизайну та працюючи з провідними дизайнерами світу. Наприклад, у 2019 році Лондонський центр дизайну OPPO та всесвітньо відомий японський архітектор Кенго Кума об’єднали зусилля для створення великої скульптури «Bamboo (竹) Ring. Weaving into Lightness» («Бамбукове кільце. Вплітаючись у легкість»). Так OPPO стала єдиною технологічною компанією, що виставляла продукцію на відкритому повітрі під час Лондонського фестивалю дизайну — 2019.

Прихильність OPPO до дизайнерів-початківців виходить за межі партнерства з Королівським коледжем мистецтв. І такі проєкти, як OPPO Campus, що запрошує молодих дизайнерів з усього світу втілювати власне бачення цифрової утопії, це доводять.

Щоб переглянути всі дизайн-проєкти OPPO та студентів Королівського коледжу мистецтв на RCA2020, переходьте за посиланням: https://2020.rca.ac.uk/collections/design-products-x-oppo.

Не пропустіть