Уже в липні в фірмовому каталозі Google будуть доступні нові смайли. Розробник зробив їх більш універсальними, помітними і автентичними, а також показав емоджі, які адаптуються під колірну тему системи. Зараз невідомо, чи торкнулися зміни абсолютного кожного емоджі – компанія в своєму блозі показала перемальовані лише деякі смайли, причому не самі популярні.
Один з головних принципів, яким керувалися дизайнери, полягає в універсальності – якщо раніше відповідність емоджі була максимально вузькою, то тепер вони орієнтовані на охоплення максимальної кількості суміжних речей. Наприклад, смайлик пирога – раніше він нагадував лише американський гарбузовий десерт, але тепер став універсальним (його можна прийняти за будь-який фруктовий, ягідний або м’ясний пиріг).
В епоху пандемії Google не могла пройти повз емоджі з медичною маскою на обличчі. Цей смайл прийшов з Японії, де люди регулярно носили засоби індивідуального захисту ще до епідемії COVID-19. Тепер він виглядає більш «радісно» – з широко відкритими, а не сумними втомленими очима.
Окремо варто відзначити появу адаптивних смайликів, які змінюють дизайн в залежності від світлої або темної теми на пристрої. Одним з таких став емоджі кемпінгу – при світлій темі на цей пристрій може вказувати сонце, а при темній показується місяць із зірками.
Оновлений каталог смайликів з’явиться в Gmail, YouTube і Chat вже в липні, а в Android 12 він буде предвстановлений. Також Google оголосила, що з новою версією «зеленого робота» всі програми з підтримкою бібліотеки Appcompat будуть автоматично отримувати свіжі емоджі.