Apple випустила телевізійний рекламний ролик “Привіт, Apple Vision Pro” перед початком продажів першого пристрою віртуальної реальності Apple, які відбудуться 2 лютого. У рекламі ми бачимо різних людей, які носять Vision Pro і використовують різні додатки, беруть участь у відеодзвінках, дивляться фільми та багато іншого. Ми бачимо, як вони взаємодіють з інтерфейсом visionOS за допомогою очей і жестів пальцями. Ось як це виглядає:
Дотримуючись традиції, реклама нового продукту Apple також має слоган: “Привіт, Apple Vision Pro”. Відео починається з того, що людина одягає окуляри Apple Vision Pro. Ми отримуємо уявлення про те, як пристрій виглядає як зсередини, так і ззовні.
Зовнішній вигляд в першу чергу включає в себе штучні очі для глядачів, легкі заушники та ремінець. Попри те, що на передній панелі є 2 мікро-OLED-панелі, для користувача вони виглядають як один широкий екран.
Видно, як користувач Vision Pro виділяє додаток, пильно дивлячись на нього. Жест “стискання” пальцями відкриває додаток. Це також дії для вибору дзвінків або для вибору або вибору чогось в інтерфейсі.
На додаток до цього, ми також бачимо, як користувач повертає цифрову корону на пристрої, щоб керувати відчуттям занурення.
Ми також помічаємо, наскільки реалістично виглядає голографічна зовнішність співрозмовника під час відеодзвінка в реальному часі або як наближення до панорами робить досвід ще більш захоплюючим для користувача.