Відтепер міжнародне відправлення можна відправити з будь-якого відділення Нової пошти без оформлення онлайн-заявки на сайті. Для міжнародної відправки, як і будь-якої іншої посилки, оператору достатньо назвати країну, контактні дані отримувача та оголошену вартість. Детальний інвойс заповнює співробітник Нової пошти Глобал, який за потреби зв’язується з клієнтом по телефону.
Раніше клієнти приходили у відділення вже з верифікованою онлайн-заявкою на міжнародне відправлення, а оператору потрібно було перевірити його вміст на відповідність із інвойсом та на предмет заборонених до пересилання товарів.
«Ми завжди прислуховуємося до наших клієнтів, адже хочемо, щоб їм було легко користуватися послугами. Тому спростили відправку закордонних відправлень та продовжуємо спрощення наших сервісів», – коментує Юрій Беневитський, СЕО Нової пошти Глобал.
Щоб оформити міжнародне відправлення у відділенні потрібно:
- принести відправлення, але обов’язково у розгорнутому вигляді, щоб зробити його загальний опис згідно митного законодавства та встановити оголошену вартість;
- назвати країну, місто, індекс та точну адресу, куди потрібно доставити відправлення. Окрім того, назвати ПІБ, контактний телефон та адресу електронної пошти отримувача;
- при відправленні більше, ніж однієї позиції, з клієнтом обов’язково зв’яжеться телефоном співробітник Нової пошти Глобал для заповнення інвойсу для митниці.
Нова пошта Глобал, що входить до групи компаній Нова пошта, у першому кварталі 2021 року доставила 2,5 млн відправлень, що в 2 рази більше ніж минулого року.