Соціальна мережа X, що належить Ілону Маску, може втратити до 75 мільйонів доларів доходу від реклами до кінця року, оскільки десятки великих брендів призупиняють свої маркетингові кампанії, повідомило в п’ятницю видання New York Times.
Минулого тижня Маск підтримав антисемітський пост на платформі, що призвело до того, що кілька компаній, включаючи Walt Disney і Warner Bros Discovery, призупинили розміщення своєї реклами на сайті, який раніше називався Twitter.
X завдав удару у відповідь і подав до суду на групу Media Matters, яка займається наглядом за ЗМІ, стверджуючи, що організація наклепницьки використала платформу, опублікувавши звіт, в якому говорилося, що реклама великих брендів, включаючи Apple та Oracle, з’явилася поряд з повідомленнями, що прославляють Адольфа Гітлера і нацистську партію.
У внутрішніх документах, з якими ознайомилося видання The New York Times цього тижня, перераховано понад 200 рекламних блоків таких компаній, як Airbnb, Amazon, Coca-Cola і Microsoft, багато з яких припинили або розглядають можливість призупинити розміщення своєї реклами в соціальній мережі, йдеться у звіті.
У п’ятницю X заявила, що під загрозою опинився дохід у розмірі 11 мільйонів доларів, і точна цифра коливається, оскільки деякі рекламодавці повернулися на платформу, а інші збільшили витрати, йдеться у звіті.
Рекламодавці покинули X після того, як Маск купив її в жовтні 2022 року і зменшив модерацію контенту, що призвело до різкого зростання мови ненависті на сайті, за даними правозахисних груп.
Доходи платформи від реклами в США знижуються щонайменше на 55% у річному обчисленні щомісяця з моменту поглинання платформи Ілоном Маском, повідомляло раніше агентство Reuters.