Абоненти одного з найпопулярніших мобільних операторів України – Lifecell – масово скаржаться на якість зв’язку в Україні. Точніше, на його відсутність. Йдеться про проблеми як зі звичайним зв’язком, так і з Інтернетом. Свої скарги користувачі пишуть у коментарях під одним з дописів Lifecell у Фейсбуці.
«Приходиться їздити по Чернігівській області по роботі. Який там інтернет? Навіть зв’язок важко піймати в деяких селах. У місті Чернігові майже в центрі чомусь теж не ловить. Теж, мабуть, буду міняти оператора», – йдеться в одному коментарі. «Перший блекаут був в 2022 році, тоді lifecell лягав майже одразу, виручав національний роумінг. Відключення світла 2024 рік, ситуація та сама. Чим ви займались два роки? Тарифи піднімали? І не розказуйте про аварійне живлення, АКБ та інше, сам лекцію прочитати можу», – пише інший абонент.
На це у Lifecell надіслали класичну відповідь про готовність компанії до відключень, закуплені генератори та батареї. Проте додали, що масштаб проблеми значно більший, ніж ресурси окремо взятого оператора. У Lifecell висловили надію, що проблему можна буде вирішити спільними зусиллями, зокрема, держави і усіх операторів України.