Через масштабний збій у роботі “Київстару” його абоненти намагаються під’єднатися до інших операторів. На таке навантаження їхні системи не розраховані, тому часто також виникають збої.
Зокрема, у Водафоні розповідають про надто велику кількість звернень, через що збільшилось навантаження. У Лайфсел ситуація не краща – застосунки обох операторів не працюють. Компанії спостерігають сплеск трафіку сьогодні.
У Vodafone також неможливо поповнити рахунок – гроші на баланс або приходять з затримкою, або взагалі не приходять.
Зараз є технічні складнощі у роботі додатку “Мій лайфселл” та особистого кабінету. Відповідні спеціалісти займаються вирішенням питання. Рекомендуємо протестувати вхід пізніше”, – повідомляється на сторінці оператора.