Експерти назвали топ 8 нових корисних фішок у Viber

Щоденно мільйони українських користувачів використовують месенджер Viber, при цьому не знаючи про багато його корисних фішок. У цьому матеріалі ми розповімо про 8 фішок Viber, про які ви могли не знати і які точно можуть стати у пригоді.

Місцезнаходження

Інколи нам слід розповісти співрозмовнику про своє місцезнаходження, щоб зустрітися чи просто показати щось цікаве та корисне. Безумовно, можна зробити це за допомогою того чи іншого додатку з картами і надіслати посилання чи зробити знімок екрану, але значно простіше це можна зробити через додаток Viber прямо в чаті.

Щоб надіслати своє місцезнаходження, слід надати Viber доступ до геолокації, а після цього, натиснувши на три точки у нижньому рядку, натиснути “Відправити розташування”. У випадку, якщо ви хочете ділитися місцезнаходженням весь час, слід вибрати відповідний пункт у налаштуваннях, після чого у чаті буде відображатися іконка для відкривання геолокації біля кожного повідомлення.

Перекладач

Безумовно, Інтернет долає бар’єри у спілкуванні між людьми зі всього світу, але, на жаль, подолати мовний бар’єр подолати повністю поки не вдається. Тим не менше, месенджер Viber пропонує відповідний функціонал прямо у чатах. Для того, щоб перекласти текст, слід затиснути повідомлення, після чого вибрати пункт “перекласти”. Після цього вам буде відображатися і повідомлення, і його переклад. Мову для перекладу можна вибрати у налаштуваннях вашого облікового запису.

Нагадування

У Viber буквально декілька місяців тому додали бота “Незабудку”, який дозволяє встановлювати нагадування прямо у месенджері. Завдяки цьому інструменту користувач може швидко встановити сповіщення та нагадування, завдяки чому мінімізує ймовірність пропустити щось важливе.

Опитування

У наш час, в період карантину, дуже популярним став формат спілкування в режимі онлайн-конференцій, у тому числі для навчання, і через це потрібною є і функція проведення опитувань та вікторин. Це дуже корисно для навчання, адже дає можливість показати певну статистику чату або рівень знань учасників.

У Viber ця функція доступна для групових чатів. Щоб створити опитування чи вікторину, слід натиснути на іконку відповідної функції, ввести запитання та варыанти відповідей, а для вікторин доступні також пояснення правильності тої чи іншої відповіді. Після того, як опитування буде завершене, користувачам будуть доступні статистичні дані.

Власні стікери

Стікери є невід’ємною частиною щоденного спілкування користувачів месенджерів, і лише за попередній рік стікери у Viber надіслали понад 30 мільярдів разів. Це досить очікувано, адже не так давно розробники Viber дали можливість створення власних паків зі стікерами.

Є два варіанти входу в редактор стікерів – через “Магазин стікерів” на головній панелі Viber, або через пункт “Створити стікери” у будь-якому чаті. Для початку слід додати назву стікерпаку, опис, а тоді додати відповідні зображення з галереї. Один стікерпак може включати до 24 стікерів. Після збереження всіх стікерів слід натиснути “Створити стікерпак”, і тоді можна використовувати ці стікери. Слід також звернути увагу на те, що опція редагування стікерпаків на даний момент відсутня.

Власні GIF

GIF-анімації завжди були популярною складовою спілкування в Інтернеті, і тут Viber також має відповідний функціонал – створювати власні анімації можна прямо у месенджері. Для того, щоб створити GIF-анімацію, слід вибрати пункт “Анімаційних повідомлень”, після чого слід вибрати відповідний ролик який за допомогою вбудованого функціоналу створити GIF.

Вибіркове додавання у групи

На жаль, досить часто недобросовісні рекламодавці додають користувачів у різні чати та канали. Щоб уникнути цього, слід вибрати відповідне налаштування конфіденційності – користувач повинен дати право на додавання лише своїм контактам. За замовчуванням користувача може додати будь-хто, через що він буде отримувати велику кількість спаму від недобросовісних рекламодавців.

Редагування повідомлень

Досить часто може виникати ситуація, коли у відправленому повідомленні треба щось змінити. Причиною може стати будь-що: автокорекція, опечатка чи просто бажання змінити щось у вже надісланому тексті. Замість того, щоб видаляти вже надіслане повідомлення та надсилати нове, можна просто відредагувати вже надіслане.

Щоб відредагувати вже надісланий текст, слід затиснути на повідомлення та натиснути на кнопку “Змінити”, після чого підтвердити введені зміни. В чаті буде відображатися оновлене повідомлення, але буде й відповідне позначення про те, що воно було змінене.