Автомобільні експерти розповіли про головні недоліки електрокарів. Так, крім обмеженого запасу енергії і довгої зарядки, недоліком також є дорогий ремонт.
Німецька фінансово-аналітична компанія Allianz проаналізувала дані за полісами на 2018-2020 рр. і з’ясувала, що страхові виплати КАСКО на електрокари в середньому на 10% більше, ніж на машини з ДВЗ. При цьому ремонт «зеленого» транспорту, який постраждав в ДТП, в реальності коштує дорожче в середньому на 30%.
Примітно, що гібриди обходяться страховим компаніям ще дорожче – виплати за такими випадками виявилися вище 50%.
Причина дорогого ремонту криється в батареї, ціна якої може досягати 20 тисяч євро. У той час як у електромобілів вони часто знаходяться в підлозі, у гібридів – встановлені ззаду і абсолютно незахищені при зіткненні.
Таким чином навіть легке зіткнення на дорозі може стати причиною ремонту або заміни акумулятора.
Ще одна «ахіллесова п’ята» електрокарів – проводка. Щури і миші небайдужі до кабелів, заміна яких може обійтися в пристойну суму. В середньому вартість комплекту кабелів для електромобілів становить близько 7 000 євро.