Співзасновник Monobank Олег Гороховський оголосив про запуск нового сервісу, який має на меті змінити підхід до онлайн-шопінгу. Новинка під назвою mono checkout дозволить автоматично заповнювати дані покупця під час оплати та доставки замовлень, значно спрощуючи процес оформлення.
Гороховський підкреслив, що йому давно набридли постійні запити на особисті дані під час кожного онлайн-замовлення. Ім’я, номер телефону, імейл, поштове відділення – це лише базовий набір інформації, яку просять ввести. Інколи справа доходить до введення індексів та адреси, що ще більше ускладнює процес.
mono checkout вирішує цю проблему, дозволяючи покупцям уникати рутинного введення даних. Тепер достатньо авторизуватися через застосунок Monobank, і всі необхідні дані будуть автоматично заповнені системою. Це означає, що оформлення замовлення тепер займе не більше однієї хвилини.
За даними Олега Гороховського, лише торік на онлайн-покупки було витрачено 182 мільярди гривень. Втім, він зазначив, що клієнтський досвід у цьому процесі залишає бажати кращого, оскільки «в нього мало інвестували». В Monobank вирішили кардинально змінити ситуацію та зробити процес шопінгу комфортнішим.
Гороховський впевнений, що mono checkout може стати новим стандартом у світі онлайн-покупок, спрощуючи життя користувачів і зменшуючи час на оформлення замовлень.
Ті, хто бажає випробувати mono checkout, вже зараз можуть підключити та протестувати сервіс за наданим посиланням.