Студія Mojang офіційно анонсувала велике графічне оновлення Super Duper Graphics Pack для Minecraft ще влітку 2017 року на виставці E3 2017. Тоді розробники проекту повідомили, що їхня гра отримає анімовану рослинність, динамічне освітлення, технологію HDR, абсолютно новий рендеринг води і геометрію предметів.
Це все повинно було зробити гру більш привабливою, щоб підтримувати популярність серед геймерів навіть через досить багато років після релізу. Природно, геймери розуміли, що настільки якісна картинка буде вимагати більше ресурсів, ніж класична версія Minecraft.
Незабаром виявилося, що навіть найсумніші припущення геймерів виявилися далекі від реальності — оновлена гра з більш сучасною графікою демонструвала неймовірно низький рівень продуктивності на різних пристроях.
Фактично, розробники могли запускати гру навіть на дуже потужному ПК, але частота кадрів все одно залишалася вкрай низькою. Це серйозна проблема, адже основна аудиторія проекту запускає Minecraft на смартфонах або слабких комп’ютерах, на яких графічний мод видає зовсім жахливий рівень FPS. Саме через це співробітники Mojang вирішили призупинити провадження графічного поновлення.
«Super Duper Graphics Pack – дуже амбіційний проект, який дійсно перетворював Minecraft. Але, на наш превеликий жаль, це оновлення виявилося неймовірно вимогливим в технічному плані, щоб його можна було реалізувати згідно з нашими планами. Ми залишилися розчаровані продуктивністю гри з оновленою графікою на різних платформах і прийняли рішення скасувати розробку. Тепер ми шукаємо нові шляхи перетворення нашої гри», – з офіційної заяви співробітників Mojang.