Тривають роботи зі стапельного складання фюзеляжу першого Ан-178-100Р, замовленого Міністерством оборони торік. До кінця травня планують виготовити фюзеляж, у червні – пристикувати крило і встановити хвостове оперення. Про це заявив міністр оборони України Андрій Таран, повідомляє пресслужба Міноборони.
Складання першого Ан-178-100Р на виконання контракту 2020 року між Міністерством оборони України і ДП «Антонов» на будівництво й постачання трьох нових транспортних літаків, відбувається відповідно до графіка. Про це повідомив Міністр оборони України Андрій Таран, наголосивши, що відомство працює у тісному контакті з генеральним підрядником і тримає на контролі усі етапи виробництва.
Виробничий процес триває навіть в умовах карантинних обмежень.
– Повітряні сили ЗСУ чекають на цю крилату машину, що має замінити транспортні літаки попереднього покоління. Тому нам важливо знати, що всі роботи «Антоновим» ведуться штатно навіть в умовах карантинних обмежень. Розраховуємо, що розпочате «омолодження» армійської транспортної авіації дасть поштовх іншим якісним змінам всього військового авіапарку, – зазначив Андрій Таран.
За словами міністра, однією з основних переваг Ан-178 під час вибору «транспортника» для Збройних Сил стала здатність цієї моделі «Антонова» опускатися на основних стійках літака, що пришвидшує завантаження-вивантаження військової техніки, яка своїм ходом заїжджає у вантажну кабіну.
– Ан-178 є середнім транспортним літаком, створеним із застосуванням найсучасніших світових авіаційних технологій, що здатен перекидати 86 десантників, озброєння й легку військову техніку. А це вже дає перевагу щодо мобільності та безпечності доставки особового складу для виконання завдань оборони України, – додав Андрій Таран.
Усі складові Ан-178-100Р, зокрема, фюзеляж, крило, хвіст побудують на виробничих потужностях ДП «Антонов». Інші вітчизняні виробники поставлять для цих літаків такі важливі агрегати, як двигуни, шасі, гальмівне колесо, систему управління тощо.