Microsoft зупинила кошмар і хаос в електронній пошті

Незважаючи на те, що в Microsoft зіткнулися з проблемою масової розсилки email ще в 90-і роки, компанія зовсім не приділяла їй належної уваги до недавнього часу

Компанія Microsoft внесла дуже важливу зміну до роботи сервісів Office 365 і Exchange Online. Вона покликана убезпечити користувачів від помилки, яка призводить до масової розсилки листів і надмірного витрачання інтернет-трафіку.

Поштовий сервіс Microsoft тепер показує користувачеві попередження про те, що він включив до копії листа забагато адресатів. Іноді таке трапляється, і до листування приєднуються всі люди зі списку контактів. Таке часто відбувається в організаціях, де спілкування ведеться електронною поштою.

Один із найвідоміших інцидентів, пов’язаних з масовим розсиланням електронної пошти, стався у 1997 році в компанії Microsoft, ця проблема тоді отримала назву Bedlam DL3. Один зі співробітників Microsoft відповів на лист, випадково запросивши до переписки 25 тисяч своїх колег. Протягом декількох хвилин було згенеровано близько 15 мільйонів листів і витрачено 195 гігабайт даних, що здається зараз цілком нормальним, але на той час розцінювалося як катастрофа. Це призвело до падіння сервісу Exchange і викликало перебої в роботі сервісу для всіх користувачів, а не тільки всередині Microsoft.

Незважаючи на те, що в Microsoft зіткнулися з проблемою масової розсилки email ще в 90-і роки, компанія зовсім не приділяла їй належної уваги до недавнього часу, покладаючись на те, що користувачі не стануть включати до розсилки занадто багато адрес. Лише в 2018 році обмеження на кількість адресатів з’явилося в поштовому сервісі всередині Microsoft, а тепер та ж можливість стала доступна будь-яким організаціям, які використовують Office 365 і Exchange Online. За даними The Verge, у Microsoft вже відзначили помітне зниження трафіку, який раніше генерувався через подібні помилки.

Джерело The Verge

Не пропустіть