Якщо ви нещодавно заходили на Facebook, можливо, помітили, що ШІ від Meta почав втручатися в розділи коментарів, роблячи підсумки того, що пишуть люди. З огляду на те, наскільки божевільними можуть бути коментарі на Facebook, нескладно уявити, наскільки безглуздими ці підсумки можуть бути.
Meta вже не вперше інтегрує свій ШІ у коментарі: раніше його помітили в ролі «батька» в одній з груп на Facebook. Після того як на Threads та Reddit з’явилися скріншоти цієї функції, ентузіасти вирішили перевірити коментарі у своєму Facebook. І дійсно, в багатьох постах з’явилися ці підсумки — з усіма їхніми незвичайними відповідями.
На одному з постів про закриття магазину ШІ підсумував коментарі так: «Деякі коментатори вважають, що закриття магазину пов’язане з його “політичною позицією” або поганим асортиментом, тоді як інші вказують на зростання популярності онлайн-шопінгу».
Інший пост від Vice про мексиканських вуличних борців отримав підсумок, що деякі люди були «менш вражені» виступом і назвали його «дурним способом випрошування грошей». ШІ також відзначив деякі більш жартівливі коментарі щодо появи рися в одному з міст Флориди: «Деякі милувалися появою рися, один з коментаторів сподівався, що рись не забула про сонцезахисний крем».
Невідомо, як саме Meta обирає пости для підсумків коментарів, і компанія поки що не надала коментарів щодо цього. Однак, ці підсумки рідко включають корисну інформацію, якщо ви не фанат узагальнених думок випадкових людей. Але вони можуть допомогти визначити пости, де коментарі стали занадто токсичними, щоб витрачати на них час.
Поява підсумків від ШІ викликала занепокоєння щодо приватності, адже Meta використовує коментарі користувачів для їхнього створення. За останній тиждень багато користувачів Facebook та Instagram у Європейському Союзі та Великобританії отримали повідомлення про те, що Meta буде навчати свій ШІ на їхньому контенті. Закони про захист даних в обох регіонах вимагають від Meta інформувати про це користувачів. Хоча Meta дозволяє користувачам заперечувати проти використання їхніх даних для навчання ШІ, процес не є простим, і компанія вже відхилила деякі запити.
У США сторінка політики приватності Meta стверджує, що компанія використовує «інформацію, що ділиться через продукти та сервіси Meta», для навчання ШІ, включаючи пости, фото та підписи. Meta дозволяє подавати запити на корекцію або видалення персональної інформації, використаної для навчання моделей ШІ, але це стосується лише інформації від третіх осіб. Усе інше, здається, є у вільному доступі для використання.
Отже, Meta продовжує експериментувати з інтеграцією ШІ у свої сервіси, але користувачі мають залишатися пильними щодо своєї приватності та захисту особистих даних.