Meta представила окуляри доповненої реальності Orion

Материнська компанія Facebook Meta представила «найдосконалішу пару окулярів доповненої реальності» під назвою Orion. Meta стверджує, що Orion виглядає і відчувається як звичайна пара окулярів, але з можливостями доповненої реальності.

Окуляри розроблялися протягом останніх п’яти років, і компанія Meta описує їх як легкі та зручні для використання в приміщенні та на вулиці. На відміну від гарнітури віртуальної реальності, окуляри доповненої реальності доповнюють реальний світ, а не закривають його, забезпечуючи цифровий досвід, не обмежений дисплеєм смартфона або гарнітури.

Orion має найбільше поле зору серед найменших AR-окулярів на сьогодні. Таке поле зору відкриває по-справжньому захоплюючі можливості використання Orion: від багатозадачних вікон і розваг на великому екрані до голограм людей у натуральну величину – весь цифровий контент, який може бездоганно поєднуватися з вашим уявленням про фізичний світ.

За словами Мета, Orion – це «подвиг мініатюризації», адже його компоненти мають розмір до часток міліметра. Окуляри мають прозорі лінзи, які дозволяють користувачеві бачити очі та вираз обличчя інших людей.

Orion має вбудований контекстний штучний інтелект, який здатен «відчувати й розуміти» світ навколо користувача, щоб «передбачати та проактивно реагувати» на його потреби. Meta AI може робити такі речі, як створення рецепта на основі того, що знаходиться у вашому холодильнику, або зателефонувати другу, поки користувач миє посуд.

Orion не є продуктом, орієнтованим на споживача, але це також не просто дослідницький прототип. Meta надає доступ до Orion своїм співробітникам і «обраним зовнішнім аудиторіям», щоб вони могли використовувати дані для «навчання, ітерацій і створення» лінійки споживчих AR-окулярів.

У майбутньому Meta хоче вдосконалити AR-дисплей, щоб зробити зображення чіткішим, оптимізувати для більш тонкого формфактора і працювати над масштабуванням, щоб зробити AR-окуляри більш доступними.

Ходять чутки, що Apple також працює над AR-окулярами, але до запуску продукту ще багато років. Apple намагається перенести потужність iPhone у пристрій, який використовує лише частину енергії, щоб запобігти перегріванню.

Разом з окулярами доповненої реальності Facebook представив нові функції штучного інтелекту для своїх окулярів Ray-Ban Meta Glasses і презентував супердешеву гарнітуру змішаної реальності Meta Quest 3S вартістю 300 доларів, яка є наступницею Meta Quest 3.