52 медичні компанії та LGBT+ організації написали публічний лист керівництву Facebook з проханням видалити антирекламу засобів доконтактної профілактики (ДКП, або PrEP), оскільки вона вводить користувачів мережі в оману, надає антинаукову і шкідливу, з погляду боротьби з епідемією ВІЛ-інфекції, інформацію.
У цих повідомленнях вказано, що люди без ВІЛ, які проходять терапію прорекламованими засобами для профілактики, можуть постраждати від ускладнень, які викликають ці препарати.
В одному з оголошень, на які активісти звернули увагу, зображений молодий чоловік із заплющеними очима, під картинкою слоган — «Truvada та інші препарати на основі TDF для запобігання передачі ВІЛ можуть завдати шкоди ниркам і кісткам».
За словами авторів, які написали листа до Facebook, така рекламна кампанія може відлякати людей від використання до- і постконтактної профілактики, що загрожує їх здоровʼю.
Правозахисні групи стверджують, що не мають достатньо ресурсів, аби запустити рекламну кампанію, спрямовану на спростування цієї інформації. Вони закликали Facebook звернути увагу на небезпеку поширення ВІЛ-інфекції та нові спалахи вірусу, які може спричинити поширення подібних рекламних матеріалів.
Представники Facebook заявили, що незалежні експерти не виявили в рекламі надання «помилкових даних», тому для відмови рекламодавцю в мережі немає жодних підстав.