Часом, невелика подряпина або скол на кузові автомобіля починають дуже сильно турбувати автовласників, особливо думками про те, скільки може коштувати виправлення цього дефекту.
Тим більше зараз, під час пандемії коронавіруса і вводяться по всьому світу режиму самоізоляції і карантину.
Однак японська Mazda знайшла вихід із ситуації, запустивши новий сервіс в Великобританії. Він дозволяє клієнтам отримувати швидку оцінку вартості ремонту на основі зображення пошкодження – безкоштовно.
Доступ до нової послуги, «розробленої для забезпечення максимальної зручності і душевного спокою», можна отримати в розділі «Аварії та ремонт» на офіційному сайті Mazda.
«Можливий будь-який ремонт, від прикрих вм’ятин на парковці до серйозних пошкоджень, і кожен клієнт може бути впевнений, що його автомобіль буде відремонтовано кваліфікованими фахівцями з ремонту автомобілів Mazda з використанням оригінальних запчастин Mazda, щоб забезпечити його повернення до початкового заводського стану», – йдеться в прес-релізі.
Mazda пропонує широкий спектр послуг з обслуговування аварійних автомобілів на своєму новому порталі щодо усунення пошкоджень, включаючи Mazda Excess Return і Call Mazda First, безкоштовну цілодобову службу допомоги при аварії для будь-якого водія Mazda, який потрапив в ДТП.