Глава Facebook Марк Цукерберг опублікував на своїй сторінці відповідь на заяву своєї колишньої співробітниці Френсіс Хауген в інтерв’ю The Wall Street Journal.
За її словами, компанія навмисно використовує алгоритми і психологічні прийоми, щоб користувачі витрачали якомога більше часу на їх сервіси і кликали на рекламу.
Така модель споживання контенту викликає цифрову залежність серед користувачів і завдає ментальну шкоду. Молодь, яка виросла на Instagram, має набагато більше проблем з психікою і самооцінкою, ніж попереднє покоління.
А все тому, що вони щодня порівнюють себе з іншими, поки сидять в стрічці. Крім того, це формує запальність і ворожий настрій до інших людей.
За словами Марка, Facebook піклується про питання безпеки і психологічного благополуччя своїх користувачів. Він підкреслює, що «жодна технологічна компанія не стане робити продукт, який буде приносити шкоду суспільству».