LG ПРЕДСТАВЛЯЄ ВІЗІЮ ЩОДО РОЗШИРЕННЯ СВОЇХ «AI HOME SOLUTIONS» (РІШЕНЬ ДЛЯ ДОМУ НА БАЗІ ШІ) НА МОБІЛЬНІ ПРОСТОРИ НА CES 2025

На виставці CES 2025 компанія LG Electronics (LG) демонструє інноваційне розроблення, яке розширює поняття зручності та комфорту LG AI Home на мобільні простори. Концептуальний автомобіль «Lifestyle Solution for Mobility» («Лайфстайл-рішення для мобільності»), представлений на стенді компанії, презентує платформу LG Mobility Experience (MX) («Досвід мобільності»). Це революційне рішення з мобільного простору об’єднує всі розроблення LG для «розумного» життя, щоб створити бездоганний зв’язок між мобільністю та AI Home, пропонуючи абсолютно новий стиль життя.

Платформа MX від LG розширює визначення рішень для дому, створюючи новий тип багатогранного, багатофункціонального простору. Використовуючи модульну пакетну систему, платформа об’єднує інноваційну техніку LG та технології ШІ, перетворюючи салон автомобіля на адаптивне середовище. Цей простір може функціонувати як продовження дому, приватний медіазал або творча студія, відкриваючи для потенційних клієнтів безліч неймовірних можливостей «Space-as-an-Experience» («Простір як досвід»).

Платформа MX відповідає сучасним трендам автомобільної індустрії та вподобанням клієнтів, які відходять від традиційних уявлень про транспорт і переходять до ідеї транспортних засобів як персоналізованого лайфстайл-простору. Платформа пропонує індивідуальний лайфстайл-досвід, в якому найсучасніші продукти, ШІ-рішення та послуги синергійно поєднуються для забезпечення найвищого рівня комфорту та зручності користувачів.

Платформа MX має двокабінний дизайн: передню кабіну водія та задній кастомізований простір. Користувачі можуть налаштовувати цей універсальний простір різними способами, наприклад, розділити його на багатофункціональні зони або перетворити на гіперперсоналізований лайфстайл-простір: творчу студію, бізнес-зал або окремі зони для відпочинку та хобі. Завдяки модульній конструкції задню частину салону можна оснащувати різноманітною технікою, що дає змогу користувачам вибирати комбінації, які відповідають їхнім конкретним потребам та вподобанням. LG планує запропонувати платформу MX як послугу за підпискою, що зробить її доступною для більшої аудиторії.

Платформа MX, що працює на базі LG AI Home, ThinQ ON, дає користувачам змогу налаштовувати умови всередині автомобіля й насолоджуватися зручними лайфстайл-сервісами, як-от щоденний таймменеджмент та інформаційні сповіщення. Додаткові послуги від зовнішніх постачальників, зокрема замовлення їжі та напоїв, прання, бронювання готелів, можуть бути інтегровані для подальшого розширення та збагачення користувацького досвіду.

Відвідувачі стенда LG на CES 2025 можуть ознайомитися з платформою MX у просторі «Lifestyle Solution for Mobility». Тут представлені висококастомізовані рішення з простору та мобільного лайфстайлу, що включають найсучаснішу техніку LG та інтернет речей (фізичні пристрої, які підключені до інтернету та обмінюються даними). Це захопливе прев’ю майбутньої мобільності та інтегрованих гібридних житлових просторів.

«Інноваційна платформа MX, заснована на концепції «Space-as-an-Experience» («Простір як досвід»), використовує сильні сторони LG у галузі побутової техніки та технології AI Home, щоб представити новий напрям мобільності, — зазначив Лю Чже Чхоль, президент LG Home Appliance Solution Company. — Дотримуючись нашої концепції «Zero Labor Home» («Дім без зусиль»), ми продовжимо поєднувати та розширювати досвід клієнтів у всіх аспектах повсякденного життя».

Відвідувачі виставки CES 2025 з 7 до 10 січня зможуть ознайомитися з усіма останніми інноваціями LG, зокрема з платформою MX, на стенді компанії (#15004, конференццентр Лас-Вегаса).